3. jan. 2011

Godt Nytt År

 

IMG_9240

Ønskes dere alle blogg venner.

Nytt år og nye muligheter.

Har så utrolig masse  jeg vil lage i det nye året, noen små og noen litt større prosjekter. Vi får se om tiden strekker til…

IMG_9276

Datteren ønsket seg lange pulsvanter og det fikk hun. Tidligere har jeg strikket en lue av samme garnet så nå har hun et sett.

Veldig enkle, To rett og to vrang med felling til tommelen, men det var slik hun ville ha dem.

Svigermor ønsket seg en lue. Fant en fin oppskrift på drops sine sider. Denne er strikket i merino ull.

IMG_9281

Silje stiller gjerne som modell.

Sist men ikke minst kan jeg også vise en julegave som jeg laget til mamma til jul.

IMG_9221

Fant oppskrften i et gammelt heklehefte fra Hjemmet. Biblioteket i bygda skulle kaste heftene for de var så utslitte men jeg var heldig å få dem. Her var det utrolig mye flott.

I ettermiddag er det tilbake på jobb igjen, men nå skal jeg hive ut jula.

 

Klem Tone

13 kommentarer:

  1. Riktig godt nytt år Tone:)
    Benytter også anledningen til å takke for gode kommentarer fra deg i året som gikk:)

    Så mye fint du har laget:) Lua var skikkelig knæsj og den brikken da....og modellen var vakker:)
    Lykke til med juleutkastinga..det er godt å få den ut.
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår, det var fine ting du har laget. Lua hadde flott mønster:)

    SvarSlett
  3. Fortsatt godt nytt år! :) Det enkle e som oftest d beste - også når det gjelder strikking :) Fine pulsvanter var det! Så flink du har vært å lage gaver, slikt blir nok satt pris på. Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg også. Slike pulsvarmere er fine. Jeg har lenge tenkt å lage meg noen, men nå har det vært så kaldt at bare tovevotter holder. Blir noen til våren tenker jeg.
    God tirsdag til deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Godt nyttår!
    Så fine ting du har lagd:-) Heldige de som fikk det :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Kjempefin lue du har strikket, og fine pulsvanter. Artig nyttårsbilde også. Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  7. Takk for koselig hilsen.
    Så mye lekkert du har laget.
    Godt Nyttår til deg og dine.
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei, hei... :O)
    Så morsomme bilde fra nyttårsaften... :O)
    Mye fint du har laget, likte godt luen til svigermor... Nydelige barn du har!

    Takk for hilsningene på bloggen min..., mange av tingene jeg har som mål å bli ferdig med i januar er nesten ferdige, men jeg ser at listen kan være litt ambisiøs... :O)

    Ha en fin dag!

    klem

    SvarSlett
  9. Godt nytt år til deg!Nyyydelige håndarbeider du tryller fram! Kjempe flink er du.Nå har jeg en GIVE AWAY i bloggen min hvis du har lyst å være med...
    Klem Cille

    SvarSlett
  10. Besøker deg for første gang. Koselig blogg du har og masse fint du har laget!

    SvarSlett
  11. Masse fint du har laget. Likte luen veldig godt

    SvarSlett
  12. Godt nytt år Tone!!
    Jeg liker det enkle, så disse pulsene var fine! herlig lue og flott duk!
    Det blir nok noen prosjekter dette året også, vi er flinke til å finne noe å gjøre:O)
    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  13. Fin hue - den klæder også den unge pige.

    Jeg har lige strikket en hue efter samme mønster - den går min 20-årige datter rundt med.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...