27. mars 2012

Kjøkkenklut og ruter

Etter at datteren hadde strikket sitteunderlaget sitt ville hun strikke mer.

Nå vil jeg lære å strikke vrang også sa hun.

Så resultatet ble en lilla kjøkkenklut i bomullsgarn.

IMG_2208

Flinke jenta mi!!!

Hos meg har det blitt mye lesing for tiden, men litt hekling blir det jo.

Har begynt med et teppe med mange forskjellige ruter, men fargene er de samme.

IMG_2205

Her er noen av rutene til teppe mitt.

Så koselig at flere har funnet veien til bloggen min.

velkommen!!!

Klem Tone

19 kommentarer:

  1. Flink jente du har!!
    Blir spennende å se teppet ditt ferdig da! Artig når rutene blir forskjellige :-)
    Ha en fin dag!
    Klem Mona

    SvarSlett
  2. Flink jente du har ja,søt klut.
    Teppet ditt blir lekkert,liker fargene og
    at du bruker forskjellige str på rutene.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Så flott at datteren din strikker også :-) Har tre strikkende dtre her også, men de strikker ikke hver dag nei.. For tida er den yngste jenta mest aktiv på strikkefronten, må vel lage et innlegg om hva hun holder på med :-) Artig at de strikker ! Flink med rett og vrang er dattera di også, da er hun godt i gang :-) Du holder på med et fint teppe, ser jeg,- nydelige farger :-) Og så fint med forskjellige rutestørrelser ! Blir spennende å se :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. Ja jeg er vel på stadie med datteren din tror jeg i strikking, hehe :)

    Kjempefine ruter, morsomt med forskjellig mønster og lik farge, blir nok bra :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  5. Så flink jente du har, og så spennande teppe du heklar :)

    SvarSlett
  6. Kor kjekt det må være at jenta har lyst til å lære noe håndarbeide. Liker lappene dine.
    Klem

    SvarSlett
  7. Så artig når ungdommen tar pinnene selv; godt at de lærer kunsten!
    Det blir et flott teppe!!
    Ha ei fin uke mot påske, nå pisker regnet godt her utenfor;)

    SvarSlett
  8. Så koselig at ungene får lære seg håndarbeid :O)
    Mine jenter liker egentlig hekling best, men det blir ikke mye av det nå nei....
    Skikkelig fint teppe du hekler!!
    hilsen Nina

    SvarSlett
  9. Så flink hun har vært. Ikke dårlig at hun har fått sansen. Du skulle sett skjerfet sønnen måtte strikke til kunst og handverk på skolen.....vel min mor måtte strikke det meste for å berge karakteren he he.
    Men gutter er nå en gang ikke-strikke-interessert-gutter.

    Gooood helg fra meg og klemmers din veg

    SvarSlett
  10. Så moro når de små begynner også. Så nydelige farger du hekler med til teppet ditt. Ønsker deg en fin påske

    SvarSlett
  11. Ja, det må jeg si... det er virkelig en flink jente du har :)
    For noen lekre farger du har til teppet ditt!
    Ha en riktig fin påske, klem.

    SvarSlett
  12. Så heldig du er som har fått en medsammensvoren på hobbyfronten! Ble jo kjempefin den kluten da! Teppet ditt kommer til å bli nydelig- kjempefine farger! Gleder meg til å se det ferdig :)
    God påske til deg-
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  13. Så kjekt at dattera di er blitt så interessert i å strikke! Flott klut, og teppet ditt ser ut til å bli fint. Har du mønster, eller heklar du etter fantasien?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke noe mønster, bare hekler ivei.

      Slett
  14. Flinke datter di....hyggelig med håndarbeids-selskap!
    Likte godt teppet ditt. Det blir virkelig fint. Gleder meg til resultatet.
    God påske til deg og dine!
    Klem fra Ingun

    SvarSlett
  15. Hopper innom for å ønske deg og dine en strålende påske :) Håper dere får godt vær, mange koselige stunder og masse godis :)

    Klem :)

    SvarSlett
  16. Flink datter! Og spennende teppe!
    Jeg driver og hekler et teppe i påsken jeg også - planen er å få det ferdig...
    Ha en riktig god påske!

    SvarSlett
  17. God påske til deg og dine! Så flink datter du har :-)

    SvarSlett
  18. Så flink datteren din er til å strikke:) Ønsker deg en god påske! Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...